A

nalitik düşünebilen, sorgulayan, öğrenmekten keyif alan, neyi-neden-nasıl ve ne şekilde öğrenmesi gerektiğinin farkında olan kısacası öğrenme sorumluluğunu üstlenmiş çocukların yetiştirilmesine katkıda bulunmak amacıyla yola çıktık. Çocukların derslere ve konulara karşı olumlu tutum geliştirmelerini sağlamak, kavramları anlamalarına yardımcı olmak ve genel performanslarında olumlu bir fark yaratmak temel hedefimiz.

Programımızın uygulama süreçlerinde uzmanlarımız tarafından ve öğretmenlerimizin tanıklığında çocuklarımızın gelişimi adım adım izlendi. Gönüllü öğretmenlerimiz, çalışmalarımıza destek veren anne-babalar ve çocuklarımızla, “Doğru ve başarılı bir başlangıç noktasına her çocuğun ihtiyacı vardır.” diyerek uzun soluklu bir çalışmanın temellerini attık.