• Sistemin öğrenciye en büyük katkısı, öğrencinin bir süre sonra öğrenme sorumluluğunu üstüne almasını sağlamasıdır.
  • Çünkü sistemimizde öğrenciler öğrenmenin eğlenceli yüzüyle tanışır.
  • Dersomani’de çocuklar birer soru makinesi değildir. Onlar kendi öğrenmelerinin sorumluluğunu üstlenmiş bireylerdir. Bu nedenle de sistemde tek ölçme aracı çoktan seçmeli sorular değildir. Çünkü başarı üç -dört şık arasına sıkıştırılmamalıdır.
  • Dersomani’de eğitim videoları sadece basit birer konu anlatımı değildir. Konunun başrol oyuncusu olan kavram ve bu kavramın diğer konu alanlarındaki kavramlarla ilişkileri de ortaya konur.
  • Kavramlar, kavramlar arası ilişkiler ve kavramlarla işlemler arası ilişkiler çok boyutlu olarak sorgulatılır.
  • Sistemimizde öğrenciler “ne bildiklerinin, ne kadar bildiklerinin ve daha neyi bilmeleri gerektiğinin” farkına varırlar.
  • Dersomani de öğrencilerin bir şeyi “Nasıl” yapacaklarını öğrenmiş olmaları yeterli değildir. Önemli olan “Neden” bu şekilde yapacaklarını biliyor olmalarıdır.
  • Ders içerikleri çok geniştir.
  • Dersomani’nin öğrencilere en büyük katkısı tekrarlarla kaybedecekleri zamanı onları geri kazandırması ve öğrencinin bilgiyi kendisinin keşfetmesine rehberlik etmesidir.
  • Tüm etkileşimli uygulamalar uzman bir kadro tarafından titizlikle ve sadece dersomani öğrencilerine özel tasarlanmıştır.

CEVAP VER